Asistenti in brokeraj

/Asistenti in brokeraj

Compania noastra intermediaza si ofera consultanta in asigurari prin urmatorii asistenti in brokeraj:

REGISTRUL PERSONALULUI PROPRIU SI JURNALUL ASISTENTILOR IN BROKERAJ PF SI PJ

Nume prenume AGENT COD RAF
PERSONAL PROPRIU
Pinte Virgil Danut 18815
Mustea Maria Corina 18814
Dragan Ramona Ioana 346953
Adorjan Eva 414690
Antal Ioana Ramona 513546
COD RAF
Asistenti PF
Dalai Maria
Studii: Superioare
18591
Durnea Lucia
Studii: Superioare
18592
Clisic Ileana Ecaterina
Studii: Superioare
33566
Ciobancan Edina
Studii: medii
131304
Maro Mihai
Studii: Superioare
259337
Dragos Eugen
Studii: Superioare
179520
Meszaros Levente
Studii: medii
18594
Macavei Mariana
Studii: superioare
138585
Balog Ionut Flavius
Studii: superioare
508408
Andrisca Simona Claudia
Studii: superioare
65701
Chis Diana Ancuta
Studii: superioare
513545
Incepand cu data de 19 iulie 2016 consumatorii de produse financiare non-bancare care se afla in litigii cu comerciantii de produse financiare non-bancare se pot adresa gratuit noii entitati de soluționare alternativă a disputelor care se nasc din relația contractuală dintre acesta și comerciantul unor astfel de servicii –SALFIN-
In cazul in care pentru solutionarea litigiului sunt solicitate expertize, traduceri de documente sau alte probe suplimentare, cheltuielile vor fi suportate de către partea care le solicită.
Accesarea procedurilor SAL-Fin poate fi realizată atât prin intermediul paginii de internet www.salfin.ro , cât şi utilizând metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil.
Consumatorii se pot adresa Secretariatului tehnic al SAL-Fin care asigură informarea părților și acordă suport consumatorilor pentru completarea cererilor de soluționare a litigiilor.
Consumatorii pot alege dintre două tipuri de proceduri de soluționare alternativă a litigiilor:
·         propunerea unei soluții;
·         impunerea unei soluţii.
Consumatorii pot accesa procedurile SAL doar dacă fac dovada că, în prealabil, au încercat să soluţioneze litigiul direct cu comerciantul în cauză. Prin această condiție, se asigură existența bunei-intenții în rezolvarea amiabilă a disputei dintre cele două părți.
Solicitarea de soluționare a litigiului se respinge de către Secretariatul tehnic în cazul în care consumatorul nu a prezentat reclamaţia către SAL-FIN în termen de un an de la data la care acesta, după caz, a prezentat reclamaţia comerciantului sau de la data săvârşirii faptei care a dat naştere litigiului ori, în cazul faptelor continue, de la data încetării acestora.
În cazul în care litigiul nu este de competența SAL-Fin, consumatorul se poate adresa unei alte entități SAL.
Formularele utilizate de consumator în relația cu SAL-Fin precum si informatii detaliate cu privire la aceasta procedura de solutionare alternativa a litigiilor pot fi descarcate de pe site-ul www.salfin.ro , respectiv  http://www.salfin.ro/solutionare-litigii/